Søger en person som seriøst ønsker at tabe sig

Hi YouAreFit søger en person som ønsker at tabe sig og som vil lade andre følge din historie her på siden via billeder og tekst, som du selv godkender, før det kommer på hjemmesiden. Vi vil starte med et billede af dig som du ser ud nu, samt skrive din vægt, dit BMI tal, din fedtprocent og din muskelmasse - det er obligatorisk

Det er naturligvis et gratis tilbud og det vil starte op engang i august, som vi kan blive enige om.

Du skal veje minimum 10 kg for meget og gerne 20 eller 30 kg for meget, men det er ikke et krav - det vigtigste er, at du virkelig ønsker at få smidt nogle kg. 😀

Du vil blive fulgt på siden til du har tabt 5 kg som minimum - lad os tale om det.

Som udgangspunkt træner vi 10 gange sammen og jeg instruerer dig desuden i, hvordan du kan træne hjemme også.

Du skal som minimum have tid til at træne 3 timer pr. uge, men måske starter vi ud de første par uger med mindre - det afhænger alt sammen af, hvor lidt eller hvor meget du er vandt til at bevæge dig. 

Udover træningsprogrammer og personlig træning i Kregme ved Frederiksværk, får du vejledning og eksempler på at sammensætte dine måltider. Desuden får du hjælp til, hvis nødvendigt, hvordan du selv læser deklarationen på madvaren og måler eller/og udregner, hvor meget du må spise af en given madvare. Ja det kan være besværligt i starten, men inden længe har du vænnet dig til at se, hvor mange havregryn du må hælde ud af posen, så du ikke skal stå med vægten hver gang. 😀

Du vil spise reel normal mad - ingen pulver som nupo eller andet. Ingen eller noget nær ingen holder sig fra at spise sukker, pizza eller lignende - eller også holder de i blot en eller to måneder. Derfor handler dette om en omstilling til at spise reel fornuftig mad til daglig. For gør du det, så vil der i ny og næ også være plads til enten et stykke pizza, en bid chokolade eller et stykke lagkage. Alt handler om valg i hverdagen.

Dvs at der i et vægttabsforløb hos mig ikke vil blive forbud mod bestemte madvarer, men at det bliver valgt med omhu, hvor tit du kan give dig selv lov til at spise et af alle de madvarer der bare sætter sig på sidebenene på de fleste af os - også på mig!

Hvis du har interesse i dette - udfyld da formularen, som du finder på forsiden eller skriv en mail til vibs@youarefit.dk Jeg vil kvittere med modtaget. Hører du intet, skriv eller ring, så er der smuttet en mail 👎

Du bedes besvare følgende:

Hvilken alder har du

Har du lavet nogen form for træning før - hvis ja, hvornår og hvor tit

Skriv hvad dit daglige mad/drikke indtag normalt består af. Blot i store træk, som eksemelvis: fastfood 3 gange om ugen, 3 glas rødvin hver aften, elsker masser af ost eller hvad det nu måtte være. Ost er sundt, så det lyder vanvittigt, når man hører om en person der vejer 50 kg for meget pga af ost, men det er ikke desto mindre sandt. Du behøver hverken spise fastfood, kager, chips, sodavand eller alkohol for at blive overvægtig - derfor er det vigtigt for mig at vide, hvád du spiser til daglig.

Sikre dig, at du har tid i hverdagen til minimum 3 gange 1 times træning om ugen. 1 - 2 gange om ugen træner du sammen med mig, resten træner du selv hjemme privat.

Du behøver blot købe et underlag til 40 kr.

Du skal have lyst til at gøre en indsats for at lære logikken i valg af madvarer, så det ikke sætter sig på sidebenene

Hvis du bare ikke kan vente på at få smidt de overflødige kg og deraf føler der klar til at sætte alle sejlene ind på at nå dit mål, så er det lige bestemt DIG, der skal skrive til YouAreFit 😀 OBS også selvom du måske ikke helt ved hvordan du sætter alle sejl ind for at nu dit mål - det vigtigste punkt, er dit ønske om, at gøre noget ved de x antal kg, du mener at have for mange af!

Jeg glæder mig til at arbejde med DIG